Kärlek.

Har ni någonsin tänkt på hur ont det för att bli sårad utav killen ni verkligen älskar mest. Och sen det värsta utav allt, han vill ha tillbaka dig efter det..? Det är något jag undrar över!  Killen ni älskar gör något dumt och sen kommer tillbaka och säger att det är dig han vill leva resten av sitt liv med? Är ni dumma nog att gå tillbaka till killen och ge han en andra chans, eller bara lämna honom. Glömma honom för gott. Just i den här sitsen sitter jag i. Jag vet inte vad jag ska göra, jag hade planerat att spendera hela mitt liv med denna killen. Och så sabbade han den. Och nu vill han ha tillbaka mig och säger att han vill ha mig i sin framtid. Att jag är den han alltid velat ha. Är det något man ska tro på eller.. Jag står mellan ett stort beslut och mitt hjärta säger det ena medans min hjärna säger det andra. Kände bara för att skriva av mig lite. Och eftersom det är typ ingen som läser min blogg så är det rätt passande här! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0