vet ni vad jag tycker?

jag tycker att det är så jävla tröttsamt att varje gång någon ska klanka ner på mig eller hitta något fel hos mig så är det mitt ärr som alltid kommer upp, är så jävla trött på det. jag kan då fan inte hjälpa att jag har ett ärr i ansiktet. och ja jag ska göra en opperation och fixa det men inte just nu. jag är nöjd med hur jag ser ut. och jag tycker att ingen ska få kommentera det. jag bryr mig inte om mitt ärr så mkt men när ni ska ta upp det hela jävla tiden så blir det rätt svårt att inte tänka på det.. jag vill bara att ni ska lägga ner, för det är en del av mitt utseende just nu. och så vill ja ha det ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Anna

De människorna som ens orkar lägga energi på att kommentera om ett ärr, ett ärr som förmodligen ger dig minnen som du vill glömma men som ändå bidrar till din bakgrund och personlighet, de människorna är inte värda någonting. Jag vill ge dig beröm för att du slår tillbaka vilket bevisar att du tror på dig själv och är nöjd över den du är!

You go girl!! :)

2011-09-10 @ 21:43:56
Postat av: Greta

Heja Josephine!

2011-09-11 @ 15:12:25
Postat av: dinbella

skit i dom älskling !! <3

2011-09-12 @ 00:45:09
Postat av: jonathan

Fin blogg

2011-09-28 @ 08:43:38
URL: http://tantan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0