take me back to the summer paradise

någon mer än jag som saknar sommaren? usch jag hatar vintern... det tråkigaste som finns typ är när det är kallt, det ska ju vara varmt så att man kan ligga och sola och bli brun, och det är ju inte skönt när det är kallt direkt så tycker det kan vara varmt året om:) eftersom nu på vintern måste man ju ha varma kläder... jobbigt. aja nu har jag hjälp Leif (min låtsas pappa) med att bära in ved och damsugit huset, det är ju inte det roligaste att göra men jag får ju pengar för det;) så det e nice, men jag ska iaf hoppa in i duschen nu, för tobias kommer troligen senare;) slänger in en bild från i somras :)
jag natacha och vickan på första bilden, jag och patti på andra ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

jag saknar också sommaren!! snälla sommaren kom tillbaks igen!puss

2011-10-23 @ 11:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0