R.I.P morfar♥

i måndags flög min kära morfar upp till himlen, vi stog inte varandra nära men jag älskar han över hela mitt hjärta. somsagt man vet inte vad man har tills man förlorar det, och igår i skolan var det ett helvette, jag kunde inte hålla mig på sista lektionen. vi kollade på en film med död och skit, jag klarade det inte, jag brast ut i tårar, det gick bara inte... och jag kan inte tro att det e sant, han var ju så frisk, visst han var gammal men endå, han klarade av det mesta, han tog hand om min sjuka mormor varje dag fram tills detta hände, han bara ramlade ihop. känner värkligen hur jag måste skriva av mig av alla mina tankar, dom e inte så många just nu men endå. morfar jag älskar dig jätte mycket. rest in peace ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P morfarn.. <33

2011-11-24 @ 15:36:51
Postat av: elin

R.I.P Morfarn ♥

2011-11-24 @ 17:50:53
Postat av: Ida persson

åh herre gud :(( stackare.... R.I.P <3 din morfar .... förstår dejj <3

2011-11-24 @ 19:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0