svar på frågorna :)

fråga:hemlig beundrare;)
Hej, du vet inte vem jag är,
okej?
ne men vem skulle du valt om du vart tvungen att välja liksom, Mig eller Nathalie?
Asso typ om du vart tvungen att välja och den andra skulle dö:D
svar: dig såklart. alltid vii <3333
_____________________________________________________________________________________
fråga :lizette
1.vilket syskon gillar du mest utav ALLA dina och vilket gillar du minst ? ;) <3
2. Vilken sorts musik lyssnar på mest? :D
3. Vad heter din bästavän ? :)
4. Hur många besökare har du på din blogg ? :D

svar.
1.jag gillar helt örligt vickan mest , tro de eller ej men vi håller alltid ihop även vi bråkar <3
2.det är olika ;)
3.mina bästa vänner heter kristin och patricia
4.jadu det vet jag inte , inte många iaf :o
______________________________________________________________________________
fråga:julia 
vilka bloggar läser du? :)
förresten, fin blogg, + älskar din dialekt ju!
svar.
jag läser min kompis patricias blogg , min kompis zoes blogg och louises blogg :)
___________________________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0