stallet .

idag har jag varit i stallet med zoe :) igår var jag ju på torp med henne , köpte en bikini överdel och 3 nagellack :D fast vi delar på nagellacken :) idag så följde jag med zoe till stallet , hon hade morgonen , så fick gå upp halv 7 eftersom det tar typ en halvtimma att åka dit ;) så när vi kom dit så hade tävlingen börjat :p så vi böerjade ta ut hästarna , det hade kommit 2 nya , så då skulle vi ge alla hästar vatten i hagen , och alla står ju inte i samma hage så räckte inte slangen och + att den var sönder ... så vi gick väl typ och fick fylla hinkar och vattenkannor ,  så det blev väl typ 22 liter vatten som vi dela ut kändes de som , så till dom nya hästarna bar vi ett badkar till dom för dom hade bara en liten hink så jag och zoe rengjorde detv och bar det till dom . så typ gick vi väl typ 10 gånger med två hinkar i varge hand . så orkade vi inte mer och vattnet skulle säkert räcka i 2 dagar :P så gick vi in och åt och skit , sen kom leif och hämta mig , så åkte vi till mamma för hon hade en grej med sina saker . sen åkte vi och handla . så fick jag godia av leif :D och jag älskar min pappa , han körde mig till zoe igår <3 och zoe älskar han med ;) juste igår på tosp prova vi stövvlar på stadium och sprang runt i dom där inne :D
natala <3
bacardi <3
natala <3
natala , det är vickans roderhäst , men det är så synd att hon ska säljas :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0