nyss kommit hem...

...från skolan :D göttans . nu sitter jag här med cola , bara chokladen som fattas :p haha idag i skolan på lunch rasten så var jag hos 6orna . och såklart ska fisken knäppa upp minn bh som vanligt och enligt eddie fick ingen knäppa den så han jaga mig runt hela skolan och jag sprang och höll på tuttarna så inte bhn skulle åka av... ja väldig fint , hahaha men jag älskar dom pöjkarna endå :p haha och dennis ville bara ha mina glasögon hela tiden .. ajuste så i morse glömde jag ta på mig glasögonen så dom låg hemma . så hade skit ont i ögonen och huvudet men så tur va kom mamma med dom :D haha ja typ allt jag ville säga .
älskar domma tjejer !! här hittar ni elins blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0