kärlek ...

vad är det för något? jag har altid haft svårt med det , när jag väl har blivit tsm med någon känns det itne bra , jag vill hitta någon jag vill vara med , jag vill hitta någon jag trivs med , jag vill ha någon jag älskar över allt annat , en som bryr sig om mig , som det pirrar i magen när man e med personen , men jag hittar aldrig någon som är perfekt för mig , jag vill itne vara singel , jag vill ha någon som bryr sig om mig , som man alltid kan mysa mig , som man vet är bara ens egens , men det känns som  det aldrig kommer hända , jag har svårt att bli kär , men jag vill hitta en riktigt bra kille , som alltid finns där och stöttar en , som man kan lita på , som man kan vara sig själv med, som man kan mysa med utan någon annat ! det är en sån kille jag vill ha , men jag kan aldrig hitta den ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0