varit med emma :D

idag efter skolan har jag varit med emma :D vi typ köpte 2 stora energi drycker en 1.5 L cola , 2 fattichoklader och en vanlig mjölkchoklad :D vi har haft det bäst :p haha skulle följa henne vid bron så tog jag med ramona :D jag älskar denna hunden , haha så när jag skulle gå hem så typ sprang jag , var helt slut när jag kom hem :o haha fyfan xd nu sitter jag med felicia och vickan :D felicia sitter och snackar om kondomer med julia :p haha hoppas jag kan somna ikväll , igår så sov jag 1 timma bara , jag typ vaknade efter 1 timma och så kunde jag inte somna om , satte på en film men det hjälpte inte , så försökte jag somna om men det gick inte så satte på en till film så var klockan typ 5 så .. ja ingen ide att sova när jag ska gå upp 1 och en halv timma :p ahhaha

Kommentarer
Postat av: fisken;D

aa det e ju bra så då kommer du va sur och grinig idag???

2011-03-01 @ 06:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0