typ nyss vaknat...

..okej kanske för en halvtimma sen men jaja . haha idag vet jag faktiskt inte vad jag och zoe ska göra, ja kommer nog sova här en natt till kanske :D hoppas de , vi kommer väl inte göra så mkt ,sitta vid datan ;) kul somfan , asså fyfan har gått upp typ as mkt , hatar lov ...men endå inte , jag ska ta och väga mig när jag kommer hem för jag känner mig as fet :o jag får sluta äta så mkt godis och sånt... kommer nog inte klara det. är typ godisberoende så som man är rök beroende :o fyfan asså jag måste  verkligen sluta , haha fyfan jag och zoe såg på fredag den 13 igår , den sög fan neger balle , vad fan var det braiga i den ? asså okej , det var lite läskigt ,men den  sög man lixom blev inte ens rädd , vi satt och bara  nu jälvar ska vi se en läskig , vadå läskig ? jag har alltid velat se den , men nu neeeeej fan :O asså alla som vill se den , gör inte de den suger kuk ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0