hahahahahahaha fyfan..

hahahahahahahaha idag fick jag reda på en lidden grej av nattan hahahaha kan inte sluta skratta åt det , de är nått jag aldrig skulle kunna göra ... hahahahahhahahahhahahaahhahahaha , aja idag har jag varit i skolan och inte gjort så mkt ;) asså den 28/2 börjar patti på kungsmark :D asså fyfan vad roligt det kommer bliiii :D hoppas hon börjar i 6d för att då är hon nära mig , så bra faaaaaaaaaan :D ååh vad jag saknar henne har ionte träffat henne på åratal. fyfan asså jag saknar dig patti det ska du veta , älskar dig , och så typ e natacha sur på mig eller nått jag vet inte . lioxom hon snackar inte med mig ... ååååååååååååh fan vad sur jag blir .... aja skriver emr senare
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

jooooooooossan.

är inte sur på dig vetu hjärtat :)<3

2011-02-16 @ 20:13:19
URL: http://elisabethnatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0