svar på frågestunden :)

från:anonym
Brukar folk känna igen er på stan eller något ifrån familjen annorlunda?
Ni fick väl allt gratis tex åka till liseberg?
Har du hånglat?
Kan du inte visa mer bilder?
Kan du börja med typ mode,naglar osv?;)

svar: vissa käänner igen oss men vissa andra gör inte de ;)
ja det fick vi ;)
ja det  har jag gjort ;)
jo det kan jag väl ;)
om jag orkar :p
______________________________________________________________________________________________
från: anonym
Har du en kille ?
När fyller du år? 
Favoritfärg ?
Bor du mest hos mamma eller pappa ?
Favoritmat ?
Vilken familj tycker du bäst om av alla som varit med i familjen annorlunda tidigare än din säsong ?
svar: nej det har jag inte :p
jag fyller år i maj
min favvofärg är röd ;)
jag bor mest hos mamma :p
har faktiskt ingen ;)
jag har bara sett denna sesongen så jag vet inte :p
______________________________________________________________________________________________
från: anonym
hur gamla är alla i din familj.
svar: eller fyller 5 tror jag xd agnes är 7 , selma är 10 , jag, arvid och vickan är snart 14  , sebban är 16 i år , max fyller 17 , daniel fyller 19 eller 20, vet inte riktigt xd
_____________________________________________________________________________________________
från:mikaela
Vad tycker du om alla andra familjer i '' familjen annurlunda'' ? Har du kontakt med någon av dom ? Har något förändras sedan du var med i tv ?
svar:jag tyckte familjen ilmrud var jätte roliga att titta på , dom gjorde mkt saker ;) fam norrström ja dom gjorde itne så mkt saker , var intee så iontresanta att titta på , men dom var väldigt bra annars ;)
______________________________________________________________________________________________
från :anonym
vem/vilka står dig närmast? :)
svar: det gör mamma, pappa , zoe, patti , natacha , vickan , och kikki ;)
_____________________________________________________________________________________________
från:stune ragnarson
vem är snyggaste 96an på din skola?
svar:det finns många som jag tycker e snyggast ;)
________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Natalie den bästa

fin blogg sötan! <3

2011-04-22 @ 15:44:40
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0