jag vet dålig uppdatering ,

orkar värkligen inte blogga , funderar på om jag ska ta bort bloggen ? så har jag en sån jävla mensvärk :/ inte det roligaste men men ... haha snart ska jag äta , gjorde våfflor förrut till ig och sebban , han tog en hel våffla och tryckte in i munnen , fatta vad äckligt , när han flina mot mig så såg man all mat där , dydan vad äckligt ... höll på att spyyy :o juste såg på paranomal activity(stav) igår kväll innan jag ska sova , fyfan aldrig mer :o assåå har aldrig varit så rädd , mitt hjärta gick i typ 500 och jag grät så läskig den var :o fyyyyfan assså....

Kommentarer
Postat av: natacha

hahahhaa jossan då. sa ju att den va de :p♥

och nej du ska inte ta bort din blogg!

2011-04-13 @ 21:43:29
URL: http://elisabethnatacha.blogg.se/
Postat av: Marie Kylén

Klart du inte ska ta bort din blogg,man måste ju inte blogga varje dag,man bloggar ju när man själv känner för det,inte ska man känna sej tvungen heller =)

Vi é många tv tittare som följer er blogg o skulle bli lässna i ögat om nån försvann =)

Kram på dej..

2011-04-13 @ 22:25:42
URL: http://babymyz.blogspot.com
Postat av: Elin

Nej ta inte bort bloggen! :D

2011-04-14 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0