äntligen hemma

ja äntligen hemma:D fyfan vad gött , har varit en lång vecka , men den roligaste campingen var den sista , jag och vickan träffade nya kompisar , nicole och mollie , fyfan vad kul det var , i fredags så typ satt vi på lekplattse bara med några folk , men på lördagen (igår) så var det bäääst , först så badade jag och vickan , mollie var med och tog kort , så typ duscha jag och då gick vickan och nicole till tempo , det låg typ 4 kilometer gort och dom sa att dom var 1 mil bort :p ahaha , så  typ var jag med mollie , vi typ tog småkillarnas boll xd haha , sen så hoppade vi på den stora grejen , så kom vickan och nicole , då gick vi ner till stranden :D haha så badade vi med bh och byxor , haha det var skit skojj , så gick vi tillbaka till hoppgrejen och hoppade med blöta byxor xd hhaahah , men så typ skulle mollie hem vid 10 eller något och då gick jag vickan och nicole ner til stranden och tände en eld men släckte den igen , så´gick vi ner till strand kanten och la oss med filtarna ,det var skit mysigt :) hihi sen gick vi hem och typ sooftade sen skulle vi hem så aa , men idag innan vi skulle åka så var vi vid lekplattsen , :D nu är man trött så ska lägga mig i sängen och kolla alla bigbrother avsnitt från denna veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0